Veel gestelde vragen

Wordt mijn boeket van tevoren geschikt?

Alle webshop boeketten zijn van tevoren geschikt. Zodra je het boeket thuis ontvangt kun je deze meteen in de vaas zetten! Bestel jij een vaas bij jouw boeket? Dan wordt het boeket in de bestelde vaas geschikt en krijg je deze als geheel opgestuurd.

Zijn de prijzen inclusief vaas?

Alle prijzen op de webshop zijn exclusief vaas. Je kunt zelf jouw vaas toevoegen aan je bestelling.

Waarom zit er soms een groot prijsverschil in de boeketten?

Elk boeket is anders en daarom heeft ook elk boeket een andere prijs. De prijs wordt bepaald door de verschillende soort bloemen die worden gebruikt. Sommige bloemen zijn duurder waardoor de prijs hoger is.

Welke maat vaas heb ik nodig voor mijn boeket?

In de omschrijving van het boeket staat altijd een maatadvies. Hierin staat beschreven welke vaas het beste past en welke afmeting de vaas is. Twijfel jij of jouw boeket in jouw eigen vaas past? Laat een berichtje achter in het contact formulier.

Kan ik een webshop boeket aanpassen?

Ben je op zoek naar een uniek boeket? Je kan hiervoor het beste een afspraak maken in de winkel of online. Tijdens deze afspraak maken wij jouw boeket helemaal naar wens en kun je alles veranderen wat je zou willen.

Het boeket wat ik wilde is niet meer op voorraad, komt deze nog terug?

In sommige gevallen komen boeketten weer terug op voorraad, dit is afhankelijk van de voorraad bij de leverancier. Wil je niks missen? Laat je e-mail achter via de knop “Houd mij op de hoogte’’ Je ontvangt dan een mail zodra het boeket is aangevuld.

Ik wil graag een boeket op maat, is dat mogelijk?

Ja! Ik ben met Blossig Bloemen gestart met het maken van boeketten op maat. Dit doe ik nog steeds met plezier! Mocht je dus bepaalde wensen hebben en deze met mij willen delen, stuur ze dan naar: [email protected] of neem contact op via het contactformulier.

Verkopen jullie ook losse bloemen?

Is je oog gevallen op een bloem en zou je deze graag los willen bestellen? Stuur een foto van de bloem via het contactformulier en dan kijken wij of deze nog voorradig is!

Mag mijn bestelling retour?

Alle webshop bestellingen mogen op eigen risico retour binnen 14 dagen.

Verstuur jouw retouraanvraag via het contactformulier en je ontvangt een retourlabel (kosten zijn voor koper) Heb je een vaas besteld? Zorg dat deze goed verpakt is zodat deze onderweg niet breekt.
Ik wil graag langs komen in de winkel, hoe maak ik een afspraak?

Op de contact pagina kun je het formulier invullen en een afspraak maken! Je ontvangt binnen 24 uur reactie en dan plannen we samen een dag/tijd in.