Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
De zijden boeketten van Blossig Bloemen worden na jouw bestelling met de hand samengesteld en speciaal voor jou op maat geschikt. In de webshop zijn duidelijke foto's van de boeketten te vinden en deze zijn te vergelijken met jouw ontvangen boeket. Ondanks de duidelijke foto's kan het altijd voorkomen dat het boeket toch niet helemaal in jouw interieur past of niet helemaal naar jouw wens is. In dit geval mag je een mail sturen naar info@blossigbloemen.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om samen te zorgen voor een passende oplossing.
Het retourneren van vazen is niet gebruikelijk. Dit omdat het risico erg groot is dat ze kapot gaan onderweg of beschadigen. Vazen zijn erg kwetsbaar en tijdens een wild transport ook breekbaar. Denk daarom voor het bestellen goed na. Mocht je meerdere foto's willen ontvangen, dan kan je contact met ons opnemen via info@blossigbloemen.nl.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben je niet tevreden over jouw ontvangen bestelling? Neem eerst contact op met info@blossigbloemen.nl. Wij kunnen samen zoeken naar een passende oplossing. Ben je er zeker van dat je het product wil retourneren? Dan kan dat volgens de volgende voorwaarden.
- Artikelen dienen in volledige originele verpakking te worden geretourneerd.
- De artikelen dienen in goede staat, ongebruikt en onbeschadigd bij ons aan te komen.
- De artikelen mogen niet ruiken naar rook, etensgeuren of andere geuren.
Om te retourneren dien je eerst contact met ons op te nemen via info@blossigbloemen.nl. Wij dienen het product binnen 14 dagen retour te hebben ontvangen. Onze retourverwerking toetst of het geretourneerde product voldoet aan de bovengenoemde voorwaarden.
Let op: Wanneer de producten niet voldoen aan onze retourvoorwaarden kun je deze dus niet aan ons retourneren. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.
Belangrijk: het terugsturen van producten is geheel voor eigen risico. Zeker met vazen is het zo dat dit vaak misgaat en de vaas tijdens het transport kapot gaat! Ook maken wij het mee dat pakketten helaas kwijtraken en dus niet bij ons aankomen. Daarom adviseren wij ten alle tijde het retourpakket aangetekend naar ons te versturen. Indien het geretourneerde artikel beschadigd of geheel niet bij ons aankomt kunnen wij deze niet terugbetalen.
Wat kost retourneren?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Wat is het retouradres?
Blossig Bloemen
Burg.woltersstraat 7
6591 AK Gennep